Dubbeldag

Idag gar Alex till Kg bade morgon och eftermiddag, vilket innebär att jag och Isabella gar och handlar ensamma. Det tyckte hon om att höra, hehe. Sen har jag skola ikväll, sa dagen gar i ett.

Jag har beställt en kamera, äntligen. Nu snackar vi inget avancerat, utan bara en helt vanlig snapshot kamera, som jag kan ha med i fickan hela tiden. Jag kan tycka att det blir sa jäkla bökigt att ta med stora kameran hela tiden, och halla pa att fixa och trixa med alla inställningar och framför allt att faktiskt fa en bra bild. Ja, nan dag ska jag ta och lära mig, börja med att läsa igenom manualen kanske, men till dess kommer jag nog att vara nöjd med min lilla amatörkamera, hehe.

Nu är det dags att svida om till träningskläder och köra ett styrkepass. Har lagt om träningen nu igen efter att sett ungefär 0 resultat pa vagen, och nu visar det resultat igen, jippie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin