Welcome to hell

Ja herrgud. Gardagen gick hur bra som helst, barnen var jättesnälla, vi fick oväntat, men trevligt besök, och kvällen kom snabbare än kvickt. När Isabella somnade pa 5 röda, undrade jag om det kan vara sant? Kan det vara sa smidigt att vara hemma ensam med bada barnen? Svar: Nej! Alex hann knappt mer än att somna 10 minuter senare, och da började Isabella hosta. Och hosta. Och hosta. Och lite till. Och sen började hon kräkas. Slem. En massa slem. Det var bara till att ga upp, lugna ner Alex som typ betedde sig som att han bara behövt en powernap och studsade rundor i sängen, byta pyjamas pa Isabella, som ungefär ville all annat än just byta pyjamas. Sen var klockan närme 2 innan jag fick ordentligt sömn. Hostan fortsatte, och sen har Isabella vaknat fran och till hela natten och ropat pa Pappa. Mellan 2 och 5 fick jag atminste nästan sammanhängande sömn! Kl 6:05 vaknade jag till ordentligt, eftersom Lars, av nan anledning ställt alarmklockan. Ja, jag svor ganska fint pa honom kl 6:06! Halv 8 vaknade kottarna, och efter en natt med mindre sömn än vanligt, sa är humören inte de bästa idag. Men imorgon är det fredag, Lars kommer hem, sa även om denna natten blir laaang den med, sa känns det atminstone lättare. Alex pasklov är dessutom slut, sa imorgon är det dags för lekis igen. Behöver jag säga att han längtar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin