Produktiv morgon

Om en stund tar vi bussen och beger oss till grannbyn. Hoppas att jag haller mig vaken. Detta vädret är deprimerande, har regnat i flera dagar nu, och det ser inte ut som att det ska ta slut nan gang snart. April manad när den är som bäst!

Dock blir man ganska sa produktiv när man bara kan sitta hemma, och innan klockan var 12 idag hade jag redan hunnit med ett träningspass och byta sängkläder och städat köket. Men jag hade nog hellre suttit ute pa altanen med solen i ansiktet ända. Men den dagen kommer den ocksa! Nu ska jag packa ihop skötväskan och köra en dans med dammsugaren innan det är dags att ta bussen. Ska bli kul att träffa J och V igen, även om jag fortfarande har kvar varat senaste besök i bakhuvudet. Men jag hoppas att J har vuxit till sig, och blivit bara lite snällare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin