Langfredag

Langfredag, och full rulle hela dagen. Gick upp vid 8 och slängde in tvätt i tvättstugan, sen at vi frukost, lite innan 10 körde jag ett träningspass (sa har jag hela kvällen ledig, tjoho) och direkt efter att det var klart var det badrumsstorstädning pa schemat. Nu snackar vi ligga pa alla fyra och skrubba golvet. Innan jag är klar har klockan hunnit sla lunch, och efter det fixade jag tvätten, dammtorkade hela lägenheten, dammsög och lät Lars moppa golvet (nat far han ju göra, hehe). Och sen bar det ut pa en langpromenad, och nu sitter jag här, lite lagom trött i ögonen.

Imorgon ska vi iväg och köpa lite blommor till altanen (har äntligen hittat klematis!) pa söndag eventuell grillning med M och J och pa mandag, om vädret tillater beger vi oss till Basel och Zoo. Och pa torsdag är det Alex födelsedag! Och jag antar att det inte finns nan som har missat vad som händer da. Om vädret tillater vill säga... grr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin