Kvällsmys

Kvällsmys hemma hos oss är ungefär som morgonmys, lite smatt kaotiskt, men helt underbart.


Isabella är lite lagom lustig för tillfället, och har börjat ta en timme pa sig att somna. Har ingen aning om varför egentligen, men problemet är inte svarare än att helt enkelt lägga henne en timme innan vi vill att hon ska sova. Det lustiga är att det är oavsett vad, om hon varit jätteaktiv under dagen, om hon tagit en tuppis eller ingen tuppis, ja oavsett vad sa tar det en timme att natta henne. Fast inte mig emot, det innebär trots allt att jag far lite tid och andas, och Lars far lite kvalitè tid med Isabella. För jag sa väl att det är Lars som har hand om hennes natting, fniss.

Kommentarer
Liselotte
2012-04-19 klockan 07:45:06    URL: http://www.lompansplace.blogspot.com

Lustigt, samma här! Fast igår somnade han på sina vanliga 10 minuter. Jag kan dock inte ta det med ro lika lätt som du, tycker det är rätt jobbigt. Men det är nog för att vi måste gå upp tidigt på morgonen och hinna till jobb och förskola. På helgerna bryr jag mig inte om det lika mycket =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin