Helger i all ära

Men jisses vad det är skönt att komma tillbaka till lite vardag igen! Det har varit lite upp och ner med att handla och alla rutiner blir lite konstiga när det är korta veckor, men nu sa. Nästa vecka aker Lars till Irland, och blir borta onsdag till fredag. Jag är sa sotis att det inte är sant! Nu ska han ju förvisso jobba, men ända! Och ja, han erbjöd förvisso att jag och barnen kunde följa med och stanna i Dublin medan han jobbar, och jag tackade nej, men ända! Känns lite för mycket att flyga nagra timmar (tror Lars sa att det tar 2h30minuter eller nat) med barnen bara för att stanna sa kort tid. Men en annan gang sa!
Idag väntar vi kaffebesök pa eftermiddagen, och imorgon beger vi oss till grannbyn för bebismys, vi har inte träffat Lilleman sedan han var bara nagra timmar gammal, sa nu är det dags. I helgen är det dags för födelsedags firande, svägerskans pojkvän fyller ar, och jag har äran att ha ansvar för desserterna, sa det far bli en tiramisu och en jordgubbscheesecake (helt efter födelsedagsbarnets önskan).

I gar var Oma och Opa här, Isabella har saknat dem jättemycket. Hon brukar ta sin leksakstelefon och ringa till dem ungefär varje dag. Och det var inte annat än att hon visade hur mycket hon saknat dem, hon klättrade, kelade och satt mest hos Oma hela tiden. Fast jag tror inte att Oma hade nat emot det... hihi.

Igar var det ocksa dags att ställa sig pa vagen, och plötsligt händer det! Nu visar den pa -10.6 kg, och det känns som en stor grej pa vägen, 10 kg är ju trots allt en del. Nu är jag "bara" 16 kg fran mitt mal, sakta men säkert sa ska jag na det!

Kommentarer
Johanna
2012-04-17 klockan 18:17:49

Vad grymt duktig du är:) Klapp på axeln! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin