Onsdag

Igar gick jag och la mig tidigt, och det var otroligt skönt att inte vakna förrän runt 7 när Lars sa hejda. Ar det nat som vi är väldigt bortskämda med här hemma sa är det sömn, en "dalig" natt räcker för att man ska bli helt yr i bollen. För säg vad man vill om Kottarna, men sova, det kan dem.
Idag hoppas vi pa sms i eftermiddag och en kaffe date. 1 manad har vi att ta igen, hehe. Annars bjuder denna dagen inte pa nat spännande alls. Soppa till middag om det är nan som bryr sig?

Fast jag far ju faktiskt passa pa att gratta världens bästa Lillasyster som fyller 20 ar idag. Jag har ingen aning om var de 20 aren tog vägen, skrämmande snabbt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin