O.m.g

Idag har Isabella haft sitt första riktigt ordentliga raseriutbrott, en timme varade det. Hon vägrade allt, och skrek som besatt, ungefär som att blodet kokade pa henne samtidigt som nan drog av henne haret, ett spra at gangen. Hon ville inte bli kramad eller upplyft, försökte jag lyfta upp henne sa bokstavligen attackerade hon mig, bet mig, nöp mig i halsen och rev mig pa armarna. Helt galet. Men, detta var absolut inte sista gangen det hände, Alex är fortfarande ganska bra pa att fa sana utbrott. Men gudarnas vad det är jobbigt när det pagar! Men, det är bara till att andas, och hoppas att det gar över förr än senare. Att dessutom ha en Alex som gar runt och provocerar Isabella hjälper ju inte det heller. suck! Men, positivt fran det hela är att Isabella sover och somnar gott iallafall, stackarn blir ju helt utmattad.

Nu ska jag slänga mig pa soffan och mysa med Alex tills Isabella vaknar. Njuta av att tvätten är klar (bada papperspasarna, hela tvättkorgen och en bla IKEA pase, phew!)

Att denna lilla tösabiten kan bete sig som ett mindre monster är nog svart att första!

Kommentarer
Liselotte
2011-10-11 klockan 20:01:42    URL: http://www.lompansplace.blogspot.com

Isac hade också någon sorts raseriutbrott idag. Dock "bara" en halvtimme. Han var helt vid, skrek, sparkade, fläktade, ålade omkring... Nästan inte kontaktbar. De har temperament våra barn ;-)

Liselotte
2011-10-12 klockan 12:01:46    URL: http://www.lompansplace.blogspot.com

Hur ofta är det fullmåne?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin