Nu struntar vi i det

I tva dagar nu har Isabella vägrat ta sin lunchtuppis. Nu har vi gatt fran att ha 45 minuters somningar till inte alls, och har diskuterat fram och tillbaka hur vi ska göra. Slutresultatet är att vi helt enkelt skiter i det. Vill hon inte sova sa ok. Hon är dessutom inte ens grinig pa kvällen trots att hon inte sovit under dagen, utan det klarar hon galant. Sen sover Isabella ocksa 12 timmar+ per natt, det är inte ofta hon vaknar innan 8 pa morgonen, och har aldrig gjort det. Hon behöver väl helt enkelt inte sova pa dagen längre. Det kommer att bli en liten omställning här hemma, jag och Alex är ju vana vid att "nadas ut" lite sadär mitt pa dan, men ge det nagra dagar, sen har vi vant oss. Lars är överlycklig, för istället för 90 minuter kvällsnattning som det varit pa senaste tiden är det snarare 4 minuter nattningar. Nej, detta kommer att bli bra, safort jag har vant mig, hehe.

Snart är det november, nat jag längtar efter. 2 semestrar och middagsbjudningar gör att det börjar eka tomt pa mitt konto, hehe. Vi har planerat alla julklappar, ska bara inhandlas, och jag har börjar planera julgodis och bak. Vara födelsedagar är planerade med tartor och ja, det känns som att jag har det mesta under kontroll. Längta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin