Lär dem sig?

Idag var en bra morgon, iallafall jämfört med igar. Vid lunch dock gjorde Isabella, en enligt oss, ganska korkad sak. Hon stod upp, pa golvet, och kastade sig bakat i ren ilska. Helt galet att se, och det sa ordentligt pang när hon landade, men konstigt nog ingen bula. Jag hoppas verkligen att hon inte gör om det igen!

Eftermiddag bjöd pa kaffedejt med M och J, och barnen maste verkligen ha saknat varandra, för här hemma gick det vilt till, helt underbart att se. Mindre underbart att städa upp efterat... hehe. Det var manga djupa diskussioner och bra sadana, och tiden bara flög iväg. Vi kom inte iväg till affären förrän kl 17, och da ringde jag till Lars och sa till honom att han kunde jobba lite längre om han behövde. Lönt att han ska stressa hem till typ 18 när vi inte ens är hemma.

Väl i affären köpte jag en kofta till Isabella. Samma kofta som hon hade förra aret, lycka att hitta den igen, i större storlek! Och eftersom vi aker pa semester igen nästa vecka passar den utmärkt... Lat oss föreviga samma underbara dagar med samma fina kofta. Kanske ska ta och gräva fram mig ocksa som jag hade pa mig, fniss.


 

Ahhhh, längta! Nan som kan gissa vart det är vi ska? Hihi!



Kommentarer
Liselotte
2011-10-13 klockan 07:25:00    URL: http://www.lompansplace.blogspot.com

Jag funderade häromdan på om ni inte skulle dit igen =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin