Suck

Ja det blir inte mycket uppdateringar nu för tiden. Jag orkar helt enkelt inte. Alex är riktigt riktigt jobbig, och all tid gar helt enkelt at till att försöka fa honom under kontroll. Nat jag hoppas händer väldigt snart. Det är sa illa att Lars i lördags fick akutköra till IKEA för att köpa las till kylskapet...
Om dryga 3 veckor aker vi till Italien, och jag hoppas att det gar över innan dess, eller att atminstone den resan lugnar ner Alex.

I lördags var vi pa grillfest, och ja, jag orkar knappt prata om det. Men det var väldigt längesen jag madde sa jäkla daligt, och som en ja, Alien eller nat.

Nej, det är inte kul just nu. Inte alls.

Kommentarer
martina
2011-05-25 klockan 09:24:55    URL: http://sommarnatt.blogg.se/

ja det där med igångsättning är egentligen ingenting jag vill...Men just nu slåss jag med tanken på begravning och Litens ankomst. Det är tufft för en gravidhjärna....Men jag tror på det bästa oavsett vad som händer.

Jag tyckte det kändes jätte jobbigt när det eventuellt pratades om snitt o en av anledningarna till det är att jag inte vill ha något datum ja då får du din bebis typ...Jag vill gå här hemma o fundera, vagga o ja vad man nu gör när det starta =)

Tack för dina ord


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin