Lördag

Och jag gar och tittar ut genom fönstret hela tiden. Det var lite kyligt och blasigt imorse, men nu finns det hopp om fint väder, och blir det riktigt fint sa beger vi oss till badet i eftermiddag. Jag vill verkligen dit, men inser samtidigt att det blir inte kul för Kottarna om det är för kallt. Men vi hoppas och haller tummarna. Och i annat fall blir det atminstone en skön promenad istället.

Imorgon kommer Lars pappa hit pa kaffe, jag har köpt hem färska jordgubbar och blabär som ska hamna i en marängtarta. Tror att det blir en del Italien planer ocksa, jag vet att det definitivt blir en dag i Venedig, men vi ska se om det ocksa är möjligt med en dag i Verona. Vi far se helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin