Varpynt

Igar när vi gick till affören dök det ner en massa varpynt i korgen. Saker som man hänger i fönstret, geledekorationer som man kan sätta var man vill, ägg och kycklingar. Det är kanske mer paskpynt än var, men a andra sidan sa hör väl det ihop? Idag ska jag köpa nya bordstabletter i pastellblatt, en matchande kruka och nan varblomma att ha pa köksbordet. Jag ska köpa hem nagra sma ägg och hänga i vardagsrumsfönstret. Alla dessa sma tecken gör mig sa lycklig! Dessutom tycker jag att var/ paskpynt här är sa mycket finare och mer än i Sverige. Vet inte om det kan ha med att göra att det är ett katolskt land, rätta mig om jag har fel, men pasken är väl den största högtiden för katoliker?

Kommentarer
Amanda - Mamma till Vincent och Felicia
2011-03-03 klockan 21:59:07    URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/ladysylvia/

Hihi, roligt att vi har likadant nattlinne, gillar linnet väldigt mkt, det r kpt på H&M för länge sen. I övrigt är jag ju nästan motståndare till H&M men just detta nattlinne är jag nöjd med=). Man känner sig lite snyggare än om man sover i vanlig t-shirt bara. Vilken färg har du?

Amanda - Mamma till Vincent och Felicia
2011-03-07 klockan 13:45:12    URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/ladysylvia/

Haha, tur att det inte var så illa! Jag hade dött om jag var gravid igen... Täkte inte på att rubriken kunde missuppfattas så =). Men efter 40 veckors träning borde jag väl vara fullbakad tränare då, haha!



Hur är det?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin