Oh ja ja

Här hemma händer det en massa- därav väldigt dalig uppdatering. Det är manga planer inför nästa vecka, ska bli sa kul, ringer mamma stup i kvarten och planerar och smider planer (fniss). Det händer en massa här hemma, jag det händer helt enkelt saker hela tiden. Tänker ofta att jag ska uppdater men det kommer alltid nat i vägen (läs: Alex eller Isabella). Nu har vi tre dessutom akt pa värsting förkylning sa det är inte mycket sömn här hemma (testa att sova 4 personer i en dubbelsäng, varav 3 är täppta i näsan, hehe). Men sa far det bli vissa perioder, det är bara till att lära sig att leva med det, och inse att man kanske ska dra upp koffeinintaget lite! Fram tills uppdateringarna kommer oftare bjuder jag pa nagra bilder pa Kottarna- tagna idag.


Nu ska jag ga och nanna kudde- räknar med en trang och varm natt igen, även om kottarna just nu ligger i sina egna sängar, hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin