Min man är bäst

Idag fick jag skjuts hem fran tyskkursen. Helt underbart att bara sitta och tjattra i bilen hem med en annan mamma, som dessutom har en son i Isabellas alder. Pa nagra fa minuter hann vi bocka av sömn, fullmane, amning, turism i Schweiz, ja bara för att nämna nagra saker. När jag kommer in i lägenheten möts jag av det mest underbara. En Isabella som ligger och sover, och när jag stod och lyssnade utanför Alex rum hör jag en trött Alex ligga och ha värsta djupa diskussionen med Lars. Tänk att min man har lyckats natta bada barnen, helt ensam! Jag är inte stolt mamma idag, jag är stolt fru! För jag har verkligen den bästa mannen i hela världen, även om han ibland kan göra sina misstag. Jag är sa lyckligt lottad!

Kommentarer
Amanda - Mamma till Vincent och Felicia
2011-01-13 klockan 22:37:09    URL: http://ladysylvia.blogg.se/

Ohhh vilken fin rubrik! Jag älskar att läsa om goda relationer! Det är pepp i allra högsta grad! Kärt av dig!



Men nu kommer lite ris Annika, skäms på dig som inte reklamerar =). Det är bra att göra emellanåt iaf, för att visa att man inte godtar vad som helst. Men som jag skrev, det är nästan ett heltidsarbete ochdet suger....



Tack för dina senaste kommentarer. Nu tog jag mig i kragen... Förlåt att jag inte svarat, inte ens på ditt mail som skciakdes för länge sen, det ligger i min inkorg och väntar fortsatt på att bli svarat på... Det kommer, håll ut.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin