Mitt liv just nu

Jag haller pa att fa ett nervöst sammanbrott. Jag vet inte vad det är med Isabella, jag vet helt ärligt inte vad jag ska ta mig till med henne. Ingenting duger, och hon tjuter konstant, hela tiden, med bara nagra fa pauser. Jag har testat ALLT, dansa med henne, sjunga, hoppa runt, titta pa barnprogram, ge henne kex, te, sitta och leka pa deras rum, ga runt med henne, ga ut med henne och ga, alltsa ja, när jag säger att jag har testat allt menar jag verkligen ALLT. Men hon bara forsätter och fortsätter och fortsätter lite till. Hennes tjut skär in i ryggraden pa mig, och jag vet inte vad det är som är fel!

2 1/2 minut ur mitt liv just nu. Känsliga öron varnas....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin