Lillsjukling

Inatt vaknade Isabella till manga manga ganger och langa langa stunder, nat som aldrig händer annars. Efter ett tag kände jag att hon var varm, och visst. 38.8 sa termometern. Stackars liten! Det fick bli alvedon pa det och sen fortsatte natten med sisadär en 2 timmars sömn. Men det är nat som händer när man blir förälder, och helt plötsligt hittar man energi bara fran ingenstans, och även om det var minimalt med sömn sa är jag inte sa vansinnigt trött ända. Idag mar Isabella bra igen verkar det som, febern är borta och hon är glad. Pigg vetetusan, hon sov ju inte mycket hon heller, hehe.

Ikväll blir det thai hämtmat- första gangen nansin som jag och Lars köper hämtmat! (Donkan räknas inte, det är liksom inte mat, hehe). Efter det blir det film, eller snarare en dokumtentär om bebisar som jag fick lana av Mischa igar. Ska bli super intressant att titta pa den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin