Jomen visst

Just nu är det mindre kul här hemma. Isabella beter sig som en helt vanlig (snart) 1 aring, det vill säga hon är skitjobbig. Inget duger för lilla madam, och det är skrik trots tarar och väldigt lite skratt fran hennes sida. Alex beter sig som den mest överkänsliga typen nansin, skulle han spilla minsta lilla droppe vatten sa blir han jätteledsen och grater krokodiltarar tills vi byter kläder pa honom. Bade jag och Lars är sjuka och hängiga, dessutom aker han pa kurs imorgon och kommer hem pa fredag. Det kommer att bli jättekul- verkligen. Suck. Men klarar mig, det gör jag, har inte mycket annat val. Det enda riktigt sköna är vädret, och vi försöker vara ute ofta och länge för att njuta ordentligt av värmen (runt 15 grader i drygt en vecka). Jag räknar stenhart med att det säkerligen kommer att komma mer snö, men innan dess ska vi nog hinna njuta lite mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin