De senaste dagarna

Jag har inte tid att blogga, är alldeles för upptagen med att njuta av livet! Men det är sa det ska vara. Mitt senaste inlägg, om Isabella känns som ljusar iväg, hon har helt plötsligt blivit världens bästa Isabella igen, och golvet är hennes bästa vän. Hon kryper gärna och ofta iväg och utforskar. Orden kommer i full fart, och hon säger mamma pappa titta och där. Mycket tidigare än Alex, men det hade vi ocksa räknat med eftersom hon hör oss prata mycket mera.

I helgen hade vi svärföräldrarna pa middag, och vi bjöd pa racelette. Vi planerade varan Italienresa, oh vad jag längtar! Alex längtar nog mest av alla, han vill ofta kolla i katalogen och pekar och oohar sig. Detta kommer att bli bra! Han var ocksa noga med att kela och mysa med alla sa att det blev rättvist.


Ar det bara jag som tycker att Alex är väldigt väldigt lik sin farfar?

Jag har ocksa hittat ett HUS. Det är väldigt väldigt likt vad jag och Lars har pratat om att vi vill ha och jag tycker att det är jättekul att se det sa pa "papper". Dock är det ju inte aktuellt än pa ett tag, dels har vi ju inte direkt typ 5.4 miljoner att hosta upp bara sadär, sen vill Lars ocksa ha en mer säker syn pa sin framtid pa företaget innan vi bestämmer var vi ska bo. Varat hus blir ju trots allt det stället vi ska tillbringa resten av varat liv tillsammans pa, Men den dagen det är dags, da kommer det att bli sa kul!

I helgen blir det en tripp till IKEA, nästa helg besök i Basel (jippie). Det är dags att uppdatera sommargarderoben för oss alla. Pa kvällen blir det cocktail hemma hos Mischa och hennes man, kul att vara gubbar ska fa träffa varandra. Och ja, sen är det inte langt kvar tills mamma och pappa kommer hit, woho!


Kommentarer
mamma
2011-02-23 klockan 14:47:11

Vad jag längtar efter att få träffa Alexander o Isabella på hemmaplan. Alex kan visa oss sina saker och vi kan leka med hans saker.

Evelina
2011-02-23 klockan 18:01:27    URL: http://happilyeverafter.se

Liiite skillnad på huspriser! Iofs finns det säkert så dyra hus här in schweden också ;-). Men källare är nog inte så vanligt på nyare hus?



Kram!

Evelina
2011-02-23 klockan 18:03:38    URL: http://happilyeverafter.se

Vi har förresten ungefär lika långt till närmsta H&M-butik, 30 minuter med bil. Tur jag har webshopen iaf ;-)

Madde
2011-02-23 klockan 21:23:45

apropà hus, ni màste ju inte hosta upp sà mkt med en gàng. 20% räcker, och ni kan investera Lars pensionspengar. Det gjorde vi :-)

Annika
2011-02-23 klockan 22:37:42    URL: http://cocci.blogg.se/

Madde: Japp, 20% är inräknat, och att investera pensionen är nat vi har pratat om, men kommit fram till att det vill vi inte göra :-) Dessutom trivs vi bra här, och har ingen stress att flytta till hus- än! Vill gärna att kottarna ska bli lite större ocksa, sa att det haller sig fint längre fniss. Men om 4 ar eller sa, da är det dags även för oss, och da borde kottisarna vara lite snällare mot möbler och dylikt :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin