Dagarna bara rusar!

Helgen kom och gick- men det har varit en bra en! Fredagen var bara mys som vanligt, i lördags var vi pa IKEA och Toys r Us. Vi köpte de sista födelsedagspresenterna till barnen, och pa IKEA fräschade vi upp lite bland vara sängkläder och handdukar. Vi har en del gäster inplanerat, det ska bli sa kul, längtar! Först ut är mamma och pappa, det ska bli sa kul att de far träffa barnen pa hemmaplan, att Alex kan vara bland sina leksaker och visa upp hur han har det. Näst i tur star Moster och Co, det ska ocksa bli superduper kul! Sen hoppas jag ocksa att Madde och Andreas masar sig hit i sommar.

Imorse gick Alex och Lars till badhallen tillsammans och hade haft jättekul. Tokstollarna hoppade till och med fran trampolin tillsammans! Lars hade sagt till Alex att halla andan, men uppenbarligen glömde Alex att göra det. TUR säger jag att jag inte var där och beskadade. Och oj vad det var lugnt här hemma med bara en Isabella. Fick gjort sa vansinnigt mycket pa kort tid att det var skrämmande. Kan nästan skämmas att jag en gang i tiden tyckte att det var jobbigt med ett barn? Hehe, pinsamt nästan, fniss. NU vet jag vad det innebär att tycka att saker och ting kan kännas lite jobbigt.
Pa eftermiddagen gick vi langpromenad och pratade och planerade. An en gang blev jag positivt överraskad över saldot pa sparkontot, och hur tidsplaneringen ser ut just nu. Det böärjar närma sig, och jag är förväntansfull över de kommande aren. Vi pratade mycket om hur vi vill att huset ska se ut, och vi är ganska sa överens pa det mesta. Lars berättade om sina tankar och idèer och allt later superbra. Att det är han som drömmer om hus mest av oss märks tydligt!

Till helgen blir det shopping, kollade precis mitt bankkonto och blev positivt överraskad av saldot, alltid lika skönt när det händer. Det blir en del kläder, men det är ju ocksa var och sommargarderober som ska fräschas upp. Efter shoppingen beger vi oss till Mischa och Co för en drink (eller flera!). De har helt enkelt bestämt sig för att bjuda in sina vänner för drinkar av den enkla anledningen att "det var en lang vinter- lat oss göra nat kul". Och kul, det är jag säker pa att det kommer att bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin