Tidig julafton

Igar kväll satt jag och Lars och pratade om att vi skulle ta och beställa lite filmer fran Amazon. Jag kom fram till en film som jag vill se (Black Swan, andra förslag tas emot med glädje!) men det blev aldrig av att vi kom fram till fler titlar, och vi bestämde oss för att skjuta pa beställningen. Döm da min förvaning när det ringde pa dörren imorse och där stod brevbäraren med ett paket fran Amazon? Förvirringen var total, beställde vi filmer men jag var för trött för att komma ihag det? Och om vi beställde, hur galet snabb leverans har Amazon egentligen? Sen sag jag VEM pa paketet var fran, Madde! Haha, da lugnade hjärnan ner sig lite. I paketet var det varsin julklapp till Alex och Isabella fran Viggo, vilken glädje det var här hemma!

(Gissa hur manga varv Alex sprang runt med tanke pa att jag var tvungen att hämta telefonen och börja filma... Med andra ord, MANGA, hehe!)

Isabella fick världens sötaste Hello Kitty teservis, och Alex fick ett Cars memory, det tog inte lang tid innan det var "te" över hela golvet, men oj vad kul dem hade. Tack sa väldigt mycket Viggo för dina fina paket (du kan hälsa tack till Mamma och Pappa ocksa, och att jag hoppas att vi ses snart igen!)


Kommentarer
Madde
2011-12-14 klockan 22:49:48

Nààh! Gullrumpa :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin