Söndagspromenad

Efter varan fina lördagkväll bestämde vi oss för att ta en promenad i skogen. Det är fortfarande väldigt milt väder (i fredags var det till och med för varmt för att ha pa sig jacka!) och det gäller att passa pa sa länge man kan. Isabella älskade det, Alex, inte lika mycket. Killen som brukar älska att ga i skogen var kinkig och ville mest tillbaka till Auto. Han har varit san i nagra dagar nu, och vi hoppas att det bara är en störig biverkning pa hans medicin.




Alex fastnade knappt pa en enda bild, sa kinkig var han. Men dagens bästa var ända när Lars hittade nan jäkla svamp han ville fota, och lag och kravlade och hade sig pa marken. Sekunden innan den perfekta bilden kommer Alex och rycker upp svampen ur marken, hahaha. Jag skrattade sa jag nästan kissade pa mig, fniss.
Nu blir det lugn och ro med ett glas vin innan det är dags att sova. Nästa vecka bjuder pa kalas.

(Om det är nan som reagerar pa det skitiga upplägget pa de senaste inläggen sa är det för att blogg.se haller pa att jävlas ordentligt när det kommer till layout... grrr! Nu har jag svurit klart, och funderar allvarligt pa att ta Lars erbjudande om att blogga genom hans hemsida istället!)

Kommentarer
mamma
2011-12-05 klockan 14:59:17

Har ni det så ljust på kvällarna?

Mamma
2011-12-05 klockan 15:00:04

Sötnosen.

Annika
2011-12-05 klockan 16:22:22

Ja, dessa bilderna är tagna vid 3 tiden, lite senare :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin