Bästa helgen pa länge

Fredagen började med att Lars kom hem tiiiidigt fran jobbet, redan kvart över 5 kom han innanför dörren, lyx! Det blev kycklingenchiladas till middag och obligatoriskt fredagsmys.

Lördag begav vi oss in till grannbyn, det var de sista julklapparna och födelsedagspresenter pa schemat. Alex var jätteledsen när vi lämnade pappa och Bäbilla i bilen och betedde sig som att han aldrg mer skulle fa se dem igen. Mer om Lars födelsedagspresent kan ni läsa om här, hehe. Det blev lite annan shopping och sen begav vi oss hem för att förbereda inför kvällens middag.

Lördag kväll var en otrolig mysig kväll i goda vänners sällskap. Fick ett paket och ett kort som gjorde mig sa otroligt rörd, det känns bra att ha folk runt mig som känner mig sa bra redan. De 4 barnen hade (oftast, hehe) hur kul som helst, men mest lugnt blev det när vi slängde pa Cars. Det var häftigt att se hur Viggo knappt kunde röra Isabella utan att hon kollapsade i en panikhög, hon som är van vid att bli totaltrakasserad av Alex hela dagarna. Ännu roligare var det att se Alex skälla pa Viggo varenda gang det hände, Alex som inte är sen med att reta henne själv, hehe. Att se Jack och Isabella tillsammans är ocksa underbart, 2 manader emellan och de leker sa fint tillsammans.

En del av varat fina sällskap.
Till efterrätt hade jag gjort en citronparfait, och jag tror inte att nan älskade den sa mycket som Isabella, hon bokstavligen slickade rent tallriken.
Jag undrar vad det är jag berättar här, maste vara nat riktigt illa om man kollar in minerna pa de andra, hehe.
Det maste ha varit nat riktigt illa.... fniss.
Kortfattat var det en väldigt bra kväll, och jag hoppas att det blir manga fler sana i framtiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin