Äntligen

Nu är den här. Julveckan! Helt underbart. Allt är förberett och klart, och jag har ett lugn i kroppen som gör mig tröttare än vanligt, hehe. Lägger jag mig pa soffan sa gar ögonen direkt i kors. Allt maten till jul är inhandlad, godis och kakor ligger i sina burkar, julklapparna är inslagna och sorterade (24:e firar vi här och 25:e firar vi hos Lars pappa). Nu längtar vi tills pa lördag och njuter av en lugn och härlig vecka. Det enda lite trakiga är att vi har fatt besked om en sjuk "familje" medlem, och det som pagar just nu är mindre kul. Jag hoppas att det blir löst snabbt och ordnar sig till det bästa.
Nu ska jag lägga mig pa soffan och lata ögonlocken vila lite, sen blir det promenad till bade Radikal, Coop och Migros. Jag hoppas att barnvagnen överlever snön bara, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin