Väntar

Jag fick precis ett samtal fran Lars att mamma och pappa är framme och välbehallna, sa nu sitter jag här och väntar pa att de ska komma hem, uttrakad sa det bara visslar om det! Men det är en känsla som inte kommer sa ofta nu för tiden, sa jag ska njuta lite av den. Alex var sa uppspelt och förväntansfull, men det var inte det lättaste att halla honom vaken, kl 19:55 ville han ga och lägga sig, men jag fick förklarat för honom att kan kunde sova i bilen. De sista minuterna kunde han knappt sitta stilla utan hoppade runt som en galning och sa ungefär Mormor! Auto! 500 miljoner ganger. Jag tror att han kommer att ha 10 dagars superskoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin