Lekis vecka

Detta är ingen vanlig vecka, nej pa fredag börjar Alex pa "lekis" eller Spielgrupp som det heter här. Egentligen är det kanske inte sa stor grej, det är trots allt "bara" 2 timmar i veckan, varje fredag, men jag tycker att det är stort! Igar kväll satt vi med Alex och gick igenom papprena och visade bilden pa hans fröken, och ja, jag tror att han längtar! Jag tycker iallafall att det ska bli jättekul och spännande.

Pa mandag börjar min skola ocksa, det känns som att hösten ligger nästan runt hörnet (även om svärmor var snäll och papekade att augusti trots allt är den varmaste manaden pa aret, suck!). Hehe, men nej, jag vill ha höst gärna imorgon, jag är supernöjd med sommaren vi haft hittills och gar gärna vidare till lite kyligare dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin