Idag gick det bra

Idag gick det hur bra som helst att lämna Alex pa lekis, 9:06 var jag och Isabella pa väg hem. Vi pratade om det pa vägen dit och jag förklarade att jag hämtar honom och att han kan leka och busa hur mycket han vill, och det var han med pa. När vi sen stod ute och väntade och alla de andra barnen började komma sa blev han jätteglad och hälsade glatt pa alla och jämförde ryggsäckar. Lekisfröken sa till mig att bara ga och om det är nat sa ringer hon. När jag kom och hämtade Alex var han glad med ett plaster pa tummen, stackarn hade lyckats skära sig. Dock berättade Fröken att en av flickorna (de är bara 2)hade tagit hand om honom och tröstat honom och klappat honom pa huvudet, och känner jag Alex rätt sa kommer han att "skära sig med vilje" nästa gang för att fa lite mer klappar fran en flicka, hihi.
Nu är vi trötta här hemma och väntar nästan bara pa att det ska bli helg. Pa söndag beger vi oss till Oma och Opa, de aker 3 veckor till USA pa mandag och ville träffa kottarna innan dess. Tror ocksa att svägerskorna kommer dit, de fyller ar imorgon. Naja, jag hoppas iallafall att de kommer, jag har presenter som väntar pa dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin