18 manader- släng mig i väggen

Jag och Lars har alltid sagt, att Alex var jättesnäll- tills han blev runt 18 manader. Och ja, nu verkar det vara Isabellas tur. Herrejisses vad den ungen har betett sig igdag. INGENTING passar Lilla Madame. Hon ville ha strumpor pa sig, sa jag tog pa henne strumpor. Da fick hon utbrott för att hon hade pa sig strumpor och skulle dra av dem. Jag hjälpte till att ta av dem, och da blev utbrottet ännu större för att hon INTE hade strumpor pa sig. Sitter hon och leker med nat och det inte funkar exakt som hon vill börjar hon fäkta med armarna, ungefär som en vindrutetorkare. Har man otur (99% av gangerna för min del) sa sitter man bakom henne och far käftsmäll pa käftsmäll pa käftsmäll. Äta duger inte, sitta stilla gör man bara inte, och absolut ingenting i hela världen duger. SUCK!

Att denna söta lilla flickan kan bete sig som ett riktigt Monster är ibland svart att första, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin