Ta inte slut!

Idag har varit san otroligt underbar dag som man bara vill ska fortsätta i all oändlighet. Kottarna har varit underbara, ja allt har varit super. Det var runt 25 grader varmt, sa efter lunch drack vi kaffe ute pa köksaltanen, och jisses vad det värmde skönt fran solen! Bade Alex och Isabella var helt till sig, och jag kan lova att Isabella somnade snabbt när det var dags för hennes lunchtuppis! Som för övrigt blev en 2 timmar lang sadan, snacka om att vi blev stressade eftersom vi hade bade Toys'r'Us, IKEA och skoshopping pa eftermiddagsschemat. Men hann gjorde vi och hem kom vi med tva nya altanstolar, och lite annat smatt och gott, mat till Isabella och 2 par skor till Alex och 2 par skor till mig.

Till middag grillade vi, mums! Och satt ute pa altanen och at, vilken känsla det var! Värmen var fortfarande riktigt skön och det blev en sen kväll för Kottarna, men man har ju sa mycket viktigare saker för sig att göra än att sova när det är sant här väder! Imorgon ska det bli nästan lika fint, längta!

Men nu är det dags att sova, klockan är trots allt 23, hehe. Jag har verkligen problem med att lägga mig i tid, men jag antar att det är sa när man har tva barn som sover länge pa morgonen? Med länge menar jag till halv 8, sa tro nu inte att jag har nagra mirakelbarn eller sa, fniss.


Kommentarer
Jenny
2011-04-03 klockan 03:15:58

Åh, vad härligt det ser ut!

Johanna
2011-04-03 klockan 09:40:16

Det ser riktigt skönt ut i det varma vädret!

Frida Nyburg
2011-04-03 klockan 10:27:08    URL: http://f

så söt:)



fin blogg



kram Frida

Liger
2011-04-03 klockan 10:53:36    URL: http://www.ligerworld.com

So Sweet :)

Ida
2011-04-03 klockan 10:58:32    URL: http://ipeterson.blogg.se/

Vilka vackra bilder, ser riktigt härligt ut :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin