Spielgruppe

Igar fyllde jag och Lars i ansökan. Alex ska börja lekis till hösten!
För ett tag sen fick jag hem en inbjudan till Alex och en Waldspielgruppe, och jag nästan grät av angest när jag insag att det är bara inte tekniskt möjligt att lösa det. Det hade varit 1 ggr/ vecka mellan 9-11, men mitt ute i tjottahejti. Vi gick igenom flera alternativ, om Lars kunde köra, om farfars fru kunde köra, och till slut akte vi ut och kollade hur langt det var fran närmsta buss. Men nej, det var helt omöjligt att lösa. När det sedan damp ner en inbjudan till en anna Spielgruppe, som är här i byn, ca 5-10 minuters promenad, da fyllde vi i den direkt! Nu hoppas vi att han kommer in, annars sa letar vi efter nat annat. För nat jag är säker pa sa är det att han kommer att älska det. Aven om jag far en klump i magen av att han blir sa stor, sa snabbt!
Tanken är att när han är där sa gar jag och Isabella till gymmet. Det finns barnvaktservice, och jag tror och hoppas att det funkar med Isabella. Vi försöker iallafall. Gar det sa gar det, annars far vi hitta pa nat annat dem timmarna.

Idag blir det en laaang promenad när Isabella har vaknat, kameran ska med och vi ska njuta av vädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin