Sista gangen

Imorgon är det dags igen, Lars aker pa kurs. Men detta är inte vilken kurs som helst, nej detta är SISTA gangen. Helt underbart! Han har ett stort prov och ett arbete som ska redovisas, sen pa fredag kväll blir det stor avskedsmiddag och hemgang pa lördag morgon... MEN, min fina man, han bestämde att han hellre vill hem till sin familj i tid och väljer att hoppa över middagen och kommer hem redan fredag kväll. Kan inte med ord beskriva hur mycket det betyder för mig, det var absolut inget jag varken hade räknat med eller ens tänkt tanken att föresla.
Jag kan inte fatta att detta aret av dessa kurser äntligen är över. Tänk att han akte bort redan när Isabella bara var 4 veckor gammal och att jag var ensam hemma med Kottarna i 3 dagar? Men överlever gör man ju alltid, hehe. Fast typiskt nog har nog varenda sjukdom som varit slagit till när Lars har varit borta.

Sen sa är ju denna kursen ocksa av en anledning, som jag inte "far" nämna än, eftersom det inte är officiellt pa Lars jobb... än. Men om jag säger att det är en kurs i ledarskap sa säger jag ju inte exakt nat rakt ut, men man kanske kan forma en liten idè i huvudet om vad det handlar om, fniss? Tror iallafall att det blir en väldigt bra sommar för Lars rent jobbmässigt, jag är sa stolt över vad han har astakommit pa sitt jobb pa bara 2 ar?! Naja, mer om det till... sommaren!

Kommentarer
Jenny
2011-04-06 klockan 01:43:16

Haha, du är så rolig. Och stolt så det spricker, vilket jag förstår. Vad kul för Lars!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin