När hjärtat gar i flera bitar

I lördags var vi som tidigare nämnt och shoppade lite. Innan vi akte hemifran ville Alex ha en liten peng, han brukar vilja ha en bara för att halla i handen. Jag gav honom det allra sista myntet jag hade, en 10 Rappen.

Väl inne pa shoppingcentret fanns det en bil som Alex ville aka med. Tyvärr var den upptagen, och varken jag eller Lars hade en 1 Franc och det försökte vi förklara för honom men han ville inte lyssna. Lars tog honom i handen och gick därifran men Alex slet och ryckte. Lars kollade vad det var och sa fort han släppte handen (Alex grät verkligen) sa höll Alex upp sin hand och sa "Titta Pappa" med tarar i och höll triumferande upp sitt mynt (som han hade hallt i handen sisadär en timme eller sa). Jag och Lars började nästan grata pa plats. Hade jag kunnat sa hade jag köpt bilen till honom och tagit med den hem. Hur förklarar man värdet av pengar för en 3 aring och vilka som funkar och inte funkar? Älskade barn!
Kan inte heller första att han fyller 3 ar nästa vecka... Helt vansinnigt är vad det är. Om han bara hade minsta aning om hur han har förändrat mig och mitt liv och hur beroende jag är av honom...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin