Det fanns ingen annan lösning....

 

De fick helt enkelt ha en stol var, Lars körde tidigt till IKEA imorse och köpte en, hehe.

 

Det har inte blivit manga uppdaterar pa senaste, helt enkelt för att jag inte har haft nan större lust. Det enda jag hade skrivit om är hur otroligt jobbig, elak och pafrestande Alex är just nu, och ja, vem orkar läsa om det varje dag? Det enda jag kan säga är att det är jobbigt just nu, riktigt jävla jobbigt, men pa nat sätt sa klarar vi oss igenom det med. Som alla andra ganger. Det känns bara inte sa lätt när man är mitt uppe i det... Men Alex kommer väl tillbaka han med, sa att den hemska "demonen" som tagit över honom de senaste dagarna försvinner för gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin