Alexander 3 ar

Igar fyllde Alexander 3 ar, helt vansinnigt galet vad tiden gar undan. Han fick, som man ser pa bilden, bland annat en kulram i födelsedagspresent, och eftersom han älskar att räkna, och de senaste dagarna börjar intressera sig väldigt för färger, sa älskade han den. Han räknar och jämför och har jättekul. Problemet med färger dock är att blau är det enda ordet han har snappat upp, sa allt är blau till en början, sen när man säger, nej den är inte blau, den är grön sa säger han bara Ja ja. Gullunge. Tycker det är väldigt fascinerande hur han pratar. Säger jag till exempel att snart kommer pappa hem fran jobbet med bilen sa säger han Auto, Auto. Att han som 3 aring liksom "översätter" pa det sätter är faktiskt himla coolt!

Isabella tyckte ocksa om kulramen.

Sahär överlycklig är man hela dagen när man fyller ar!

Nu ska jag umgas lite med mig man och se fram emot tills imorgon! Ah vad kul det ska bli!

 


Kommentarer
Jenny
2011-04-15 klockan 19:13:34

Så stor Alex har blivit! Han får gå i pappas fotspår och doktorera i nåt svårt ämne, räkna gillar han ju.



Vems är den fina koppen? Din eller Lars?

Annika
2011-04-18 klockan 11:52:20    URL: http://cocci.blogg.se/

Det är Lars kopp- gava fran mig ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin