Stackars lilla sjuklingen

Inatt blev en san natt som varken jag eller Lars nansin räknat med. Svärföräldrarna var som sagt här pa middag, och det gick bra. Isabella kan nu officiellt sitta själv, hon satt 5minuter+ pa golvet och lekte. Sen bestämde hon sig för att visa sina krypskills som ingen visste att hon hade än. Duktiga söta rara. Svärföräldrarna begav sig vid 21.

Under dagen hade Isabella varit lite smasnorig, men inget farligt alls. La henne direkt när de hade akt, och hon sov i dryga 30 minuter. Sen brakade det lös. Hon vaknade och var rent panik hysterisk och grät och grät och grät och sen lite till. Jag som är van vid att hon blir tyst safort hon ser mig var rent chockad när det tog drygt 30 minuter att lugna ner henne. Hon var sa ledsen, och näsan var bade täppt och rann. Gullesnuttan som brukar suga pa tummen för att lugna ner sig själv blev ju ännu mer ledsen när inte det gick, och ju mer ledsen hon blev= mer snor. Stackars lilla bebis!
Natten fortsatte i samma veva, inte mycket sömn för nan av oss. Naja förutom Alex, han sov som en stock, hihi.
Vid 4 gick jag upp och satte mig i fatöljen i vardagsrummet med henne sa att hon kunde sova atminstone en timme, sen gick vi och la iss i sängen vid 5, halv 7 vaknade Alex och da gick han och Lars upp medan jag och Isabella stannade i sängen 30 minuter till.

Nu verkar hon ma lite bättre, jag hoppas verkligen att hon far sova inatt. Min sömn struntar jag i, jag kan dricka kaffe, dessutom är jag vuxen nog att klara mig, men att se lilla Isabella sa sjuk, det är inte kul.
Dessutom är det tva lite jobbiga veckor framför oss, Lars har kurs denna veckan onsdag- fredag, sen ska han festa pa lördag, veckan efter ska han pa mässa i Tyskland hela onsdagen, och sen pensionsavskedsfest pa fredagen. Men sen, sen har vi varan minisemester!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin