Jo men

Just nu har jag en känsla jag inte upplevt pa länge. Jag är uttrakad!
Isabella har sovit sen runt kl 12:30. Lillfisen var vaken redan kl 5 imorse och lag och drog mig i haret och stirrade pa mig och hade sig fram till 7. Vid 6 märkte jag att hennes pyjamas var fuktig, pa nat vänster hade hon lyckats kissa igenom blöjan. Snäll som jag är, tog jag av pyjamasen sa hon fick ligga naken en stund. Bäst hade ju varit om jag även hade kunnat fa av blöjan, men erfarenheten säger mig att Alex hade vaknat, och hemsk som jag är= hellre ett vaket barn än 2 kl 6 pa morgonen. Vid 7:15 när Alex började knorra lite passade jag pa att putta till honom sa att han vaknade, da hade jag tröttnat lite pa att ligga ner. Sadist? Jag vet!

Sa som sagt är det nog inte sa konstigt att Isabella tar igen sig nu, och eftersom hon sover sa sent blir det ingen eftermiddagstuppis, och da somnar hon förhoppningsvis snabbare ikväll. Och eftersom Alex var vaken redan vid 7, sa somnar han ocksa tidigt. Visst vissst visst! Bara för att jag sa det sa kommer väl bada tva att ge igen pa mig ikväll och vara tva sadist ungar tillbaka!

Jag saknar Lars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin