Ska det shoppas

Sa ska det göras ordentligt!


 

 

Ja, det var en del att ga igenom, hehe. Vi har bränt nagra tusenlappar idag, men oj vilka fina saker vi har hittat! Lars en skitsnygg jacka, Alex massa byxor och tröjor (favvisen för mig, en med R2D2). Isabella fick lite av varje, och jag köpte en hel pase med underkläder (ska ta och slänga ut allt gammalt jag hade). Och tre par härligt söta Hello Kitty strumpor hamnade i min pase med. Skulle ocksa ha köpt ett par skor, provade miljontals men hittade inget alls som föll mig i smaken. Far fortsätta leta helt enkelt! Alex fick tillbringa eftermiddagen hos farmor och farfar medan Isabella följde med oss. Och vi kunde konstatera flera saker:

- Isabella saknade Alex supermycket, i början var hon rent förvirrad och tittade sig runt efter honom

- Jag saknade honom supermycket jag med. Aven om han kan bete sig som jag vet inte vad, sa är han ända MIN lilla SKITUNGE

- Har vi nansin klagat pa att det var jobbigt när det bara var Alex i familjen? Herregud, att ga runt och shoppa kläder med "bara" ett barn var ju rena semestern, hehe!

Nu väntar jag pa att Lars kommer upp efter att ha nattat Alex, sen blir det nog ett litet glas rosè för att avrunda dagen. Mumma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin