Före och efter

Har ju glömt berätta att vi äntligen har fixat klart arbetsrummet. Lars sitter dock och svär över mina bilder, men det skiter jag i hihi. Man ser tillräckligt bra tycker jag (fniss).


Före

Efter

Före

Efter

Jag vet, det är daliga bilder, hehe. Men jag har liksom inte tid att halla pa och juxa med den externa blixten och bla bla bla bla. Man far atminstone en liten känsla av skillnaden?

Men nu till problemet, här:

 

 

Jag är inte helt nöjd, Ser ni nat som inte jag ser? Ska jag lägga mattorna annorlunda? Tavlorna är tänkta att sitta pa väggen, men jag ställde de pa hyllan sa länge, för att fa dem ur Alex händer. Sen tyckte Lars att de passade där. Men jag vet inte. Jag är inte hel nöjd. Tips och rad! Nat annat som ska in där (förutom lampa och bord i hörnet). Ge kritik, ge rad, kom med idèer!


Kommentarer
mamma
2010-10-23 klockan 08:16:58

Känner igen motiven på tavlorna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin