Vad jag önskar

Att jag ocksa kunde ta fina bilder! Tycker att det är sa ofantligt onödigt att ha en dyr kamera med diverse tillbehör, och sen slösa det pa min brist pa talang! Men jag ska kämpa, jag ska ta tid, jag ska lära mig att ta bra bilder jag med! Men fram till dess (räkna med en sisadäär 10-15 ar, hihi) sa far ni nöja er med mina amatörbilder!


Bada barnen är otroligt torra i ansiktet nu när kylan har kommit. Jag brukar använda Nivea väder och vind men har fatt tips fran Wilma att det ska finnas en annan som är ännu bättre. Högst pa inköpslistan idag!

Kommentarer
Liselotte
2010-11-25 klockan 16:02:37    URL: http://www.lompansplace.blogspot.com

Bara att fota, fota, fota! Sen kan jag ge lite tips om du vill efter vad jag lyckats snappa upp :-). Du får gärna skriva vad krämen heter om den finns i Sverige, Isac är också en torris!

Annika
2010-11-25 klockan 17:04:53    URL: http://cocci.blogg.se/

Liselotte, märket heter Weleda, vet inte om det finns i Sverige? Men den ska uppenbarligen vara superbra!

Rebecka
2010-11-25 klockan 18:42:48

Weleda finns i sverige också, oftast på hälsokoster och sånt... Dock finns det en annan som är ännu bättre för barn då den inte innehåller några konstigheter som heter Urtekram, här är deras hemsida så ser ni hur flaskan ser ut: http://www.urtekram.dk/bodycare/

Jag använder den t o m själv (eller ja, i Sv, för i Chile finns den inte) och den är hur bra som helst!

Peter K
2010-11-26 klockan 12:03:13

Hej pärlan =P



Jätte fina barn du har!!skit söta!!=)=)

Ge dom en kram från mig=)

mamma
2010-11-26 klockan 18:59:35

Alex ögon har nästan samma blå färg som tröjan. Jag tycker de skiftar allt eftersom. Sötnos.

Mamma
2010-11-26 klockan 19:00:35

Jag menar sötnosar.

Mamma
2010-11-26 klockan 19:00:46

Jag menar sötnosar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin