Uttrakad....?

Jag har en känsla i kroppen som jag inte haft pa gud vet hur länge. Jag är u t t r a k a d. Isabella ligger och sover, Alex sitter och tittar pa TV, sa jag har haft en himla massa tid till att ga runt och smaplocka. Nu är det slut, finns inget mer att smaplocka. Bloggkoll markerar 0 nya inlägg. Jag har svarat pa mail som väntat, jag har tagit itu med att lasa upp mitt Wow konto (fraga inte ens varför det är last, hehe). Nu, vad ska jag göra nu liksom? Förvisso hoppas jag att Isabella vaknar ganska snart sa vi kan bege oss till affären, ikväll är det skola, sa vi maste ga lite tidigare än vanligt. Men vilken känsla detta är. Uttrakad. Tycker inte om det alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin