Släpper det....?

Igar kväll när vi satt och kvällsmyste pa soffan och kollade pa Phineas and Ferb sa bajsade Isabella. En riktigt riktigt illaluktande en. Alexander gar fram till henne, sniffar lite pa henne, viftar för näsan och säger "Puuuh, Stinky". Helt och hallet felfrett, det var inget fel pa uttal eller nat. Jag och Lars tittade pa varandra en lang stund, sen lag vi dubbelvikta pa golvet och asgarvade, jag hade ont i magen efterat och tararna sprutade. Han kan nog innerst inne prata, men ja, han behöver kanske inte, eftersom han har ett sa väl utvecklat kroppsprak. Han gör sig alltid förstatt, han förstar allt vi säger till honom, eller ber om.
Men jag tänker inte stressa om hans pratande eller inte. Sa länge det inte är jobbigt för honom, sa är det inte jobbigt för mig. Jag tänker strunta i alla som fragar hela tiden om när han ska bärja prata och sa vidare. Det kommer när det kommer! Och som doktorn sa pa 2 ars kontrollen- när det kommer, da kommer det ordentligt, och han kommer förmodligen att prata alla 3 spraken flytande. Duktiga Älsklingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin