Ja jisses

Igar planerade jag att sova kl 21. Isabella lät lite kass i näsan och jag tänkte lite skämtsamt, bättre att lägga mig för tidigt än för sent. Hann inte mer än att lägga huvudet pa kudden förrän det började. Isabella ömsom grät, skrek eller bara gnällde. Kl 24 tog jag upp henne och gav henne nässpray, en liten dos flytande alvedon och PulmexBaby pa henne bröst, i hopp om lite sömn (kl 24 hade jag fortfarande inte fatt en enda blund). Nej, det funkade inte det heller, och det var först kl 4 som jag fick "tid" att sluta ögonen och somna en liten stund. Klockan 6:30 vaknade Alex pigg som en lärka, da hade jag nog sammanlagt fatt 1 timmes sömn pa hela natten- dock inte sammanhängande. Men sa illa var det inte, kl 7 var jag och Alex nere i tvättstugan och slängde in maskiner, och innan kl var 12 var alla maskiner klara, vi hade gatt en tur till affären och lägenheten är skinande och fin. Det enda som är kvar är att vika tvätten.
Om en liten stund kommer Wilma och Jonas hit, men innan jag släpper in dem ska jag kolla sa att det är ok även om Isabella är lite smasjuk. Nu var ju Jonas rinnig i näsan när vi var där i torsdags, men jag vill dubbelkolla iallafall. Och ikväll kommer Lars hem. Han har lovat att bädda ner mig ungefär direkt när han kommer innanför dörren, han trodde att det skulle bli vid halv 8 nangang, beroende pa hur det ser ut runt Zürich. Längta! (Efter Lars da alltsa, bädda ner mig kan jag göra själv, fniss.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin