Bella bebis? Nej.

Nej, Bella bebis haller sakta men säkert pa att forma sig till en alldeles egen lite Isabella. Bebis är hon verkligen inte längre, och hon blir mer och mer sig själv för varje dag som gar. Hon är envis och har en stark vilja, precis som oss alla andra här i familjen.

Idag gjorde hon dessutom nat helt nytt. Hon vinkade till mig! Lars stod med henne i famnen precis innan vi skulle ga ut, och jag vinkade till henne. Sakta lyfter hon upp armen och vinkar tillbaka. Bade jag och Lars stod hel förvanade och bara stirrade. Sen tog jag upp armen och vinkade igen, och hon gjorde exakt samma sak! Da blev vi helt övertygade om att det var en medveten handling, och inte bara en väldigt passande slumpmässig sak. Helt underbart! Hon växer sa det knakar!




(Det tog ganska lang tid för mig att ladda klippen- ha talamod det tar en stund)

Kommentarer
mamma
2010-11-28 klockan 09:32:39

Jisses, vad duktig Isabella har blivit.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin