Gick kanske lite till överdrift...

Idag hade jag och Lars vuxendag i Basel, som vi började med en härlig lunch. Jag avnjöt en galet god Massaman curry, och Lars at lamm curry (örrk). Efter det var det dags för lite shopping, och jag skämdes nästan lite när vi kom hem och kollade igenom pasarna. Pa nat konstigt vänster (halla, jag har verkligen ingen aning om huuur) har det slunkit ner till Isabella 5 par byxor, 3 bodysar, 2 pyjamasar och 4 tunikor, en tröja till mig och ett par haremsbyxor (som är de skönaste byxorna jag nansin haft pa mig). Alex fick tva langärmade tröjor, 3 par kalsonger (riktiga vuxrnkalsonger, världens sötaste, hihi) och en pyjamas speciellt för när vi aker till Sverige, hihi. Sen att det igar även rakade pa nat sätt följa med hem 2 par ballerinas, ett par flipflop och ett par Adiletten med fran skoaffären, det väljer vi att inte tänka pa. Eller dem dryga 2000 kronorna som kom hem fran IKEA i form av sängkläder igar. Lars... Ja han fick äran att köra bilen och bära nagra pasar, haha. Och nöjet att se oss alla i fina kläder och sova i nya sängkläder. Men jag börjar första varför han sag lite blek ut när han betalade sista omgangen med kläder, hihihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin