3 dagar!

Nu är det bara tre dagar kvar tills det är dags att bege oss hemat! Woho! Jag har lyckats bocka av en del saker pa listan idag, har avkalkat kaffemaskinen och städat köket, torkat alla ytor extra noga och skap osv. Jag vill liksom att semesterkänslan ska vara kvar ett tag när man kommer hem ocksa, därför vill jag hinna med att storstäda hela lägenheten innan vi aker. Sa imorgon är det dags att byta sängkläder, pa fredag blir det badrumsstäd och tvättning av barnvagnen och Alex stol.

Jag och Lars har ocksa gatt igenom packning och sa, och kommit fram till att vi tar bara med oss barnvagnen och lämnar buggyn(?) hemma. Isabella trivs ju bättre i filten sa Alex far ha barnvagen, men vi tar med oss liggdelen sa att vi kan skifta. Sen hade vi ju ocksa tänkt att lata Alex ta med sin egna resväska, men nu har vi istället bestämt att vi köper en ny större resväska istället för Lars lilla som han har. Nu är det bara tva stora resväskor, en barnvagn, mitt och Lars handbagage, kameraväskan och tva barn att släpa pa, haha.

Kommentarer
Heidi
2010-05-26 klockan 11:41:33    URL: http://blogg.aftonbladet.se/puttebloggen

Vad roligt att Alex stol är en egen uppgift..

Annika
2010-05-26 klockan 11:57:05    URL: http://cocci.blogg.se/

Haha, ja men det är san man hänger pa bordet, och den är allt annat än ren :P Det är typ som ska tas av och tvättas och stalgrejer som ska skrubbas ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin