Lördag

Denna lördagen är inte som vilken lördag som helst. Nej, för vi firar ett arig bröllopsdag! Hihi, nästan sa jag far rysningar av att skriva det. B R Ö L L O P S D A G. Det är stort. Det är enormt! Jag menar, det är liksom inte som vilket "Idag har vi varit tillsammans 1 ar dag". Nej, utan snarare, idag är det ett ar sedan vi visade för alla att vi hör ihop, idag, imorgon, för alltid!
Och hör och häpna... Vi ska ut och äta middag. Det blir en restaurang som ligger väldigt nära farmor och farfar, och ja, jag ska lämna min 8 dagar gamla dotter hos barnvakt, redan. Men för typ 90 minuter eller vad det kan tänkas ta, sa gör jag det med graten i halsen. För oavsett om jag är mamma, och Lars är pappa, sa maste vi, speciellt denna dagen även fa vara man och hustru. Hur hemska vi än känner oss sa tror jag att bade Alex och Isabella överlever den korta stunden utan oss. Fragan är om vi överlever utan dem, hihi.

Kommentarer
Johanna
2010-03-23 klockan 16:58:12

Det tycker jag ni gör helt rätt i!

Det blir nog som du säger värre för er än för barnen!

Jenny
2010-03-23 klockan 17:56:13

Vad kul för er! Grattis, grattis! Nu när Bella är så liten så kommer det inte vara så svårt. Så länge hon har mat, lugn och ro, och en varm famn. Sen har hon ju storebror där, som hon ju känner väl.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin