Bröllopsdag

Igar firade vi som bekant bröllopsdag, helt otroligt, jag har varit GIFT i 1 ar! Känns sa galet overkligt, allra mest om man gar tillbaka sa lite som 3-4 ar i tiden, hur mitt liv var da. Det är som ljusar ifran varandra och gar inte ens att jämföra.
Vi tog det ganska lugnt under dagen, och pa eftermiddagen körde vi hem till svärmor och svärfar och lämnade av barnen. Alexander var totalt ööverlycklig, och när jag sa hejda till honom kom han springandes, gav mig en puss pa munnen och sprang snabbare än blixten tillbaka till farfars knä. Suck, da känner man sig uppskattad, haha.
Vi begav oss till restaurangen, jag at kyckling och Lars at kalv, riktigt gott var det. Till det drack jag ett glas vin! Ok, missförsta mig inte nu, jag tycker INTE att det är ok att dricka när man ammar, men Lars beställde in en 3 dl liten flaska av vilken han drack tva glas och jag drack "resten". Det är inte sa svart att räkna ut hur stor del jag drack da. Till efterrätt bliev det glass och maräng. Mumma! Allt som allt var vi borta ungefär 2 timmar, och även om det kändes som en halv evighet iväg fran barnen sa var det ocksa himla mysigt att umgas bara vi tva. Och självklart blev det en MASSA snack OM barnen, haha. Vi pratade även en massa om mycket annat, det är vansinnigt hur mycket man hinner prata pa 2 timmar när man inte har tva barn att halla koll pa.
Väl tillbaka hos svärmor hade det gatt bra, förutom att Isabella hade blivit vralhungrig uppenbarligen, sa hon hade varit lite gnällig, men inget som de inte hade klarat av (bade jag och Lars hade med oss telefonerna, sa jag litar pa att de hade ringt om det hade varit extremt jobbigt).

I eftermiddag ska vi hem till Lars pappa pa eftermiddagskaffe. Jag försöker liksom visa att jag är inte sa hemsk som de tror, haha. Dessutom sa ösregnar det ute, och eftersom vi vill roa Alexander lite pa eftermiddagarna sa var vi tvugna att komma pa nat inomhus ställe att ta vägen, hihi.

3/4 av familjen samlad.


Kommentarer
Johanna
2010-03-28 klockan 20:01:40

Vilken fin familj ni är!

Och lilla Bella har på sig det vi skickade ser jag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin