Bra dagar, intressanta nätter

An sa länge flyter det pa här hemma. Dagarna är jättebra, Isabella sover mest hela tiden, och det är inte ofta som hon ger ljud ifran sig. Alexander däremot hoppar mellan att vara världens sötaste till att bli monsterunge i nästa sekund. Han visar OFTA och TYDLIGT om vad han tycker om allt det nya, och hans humör hoppar fram och tillbaka värre än jag nansin sett. Det gäller mycket talamod och förklaringar at honom, men ibland sa far man en smärre lust att strypa honom, haha. Nätterna däremot är lite värre, än sa länge sover bada tva fram till runt 3 pa natten, sen vaknar Alex till och kommer och vill sova i sängen. Sen släpper han inte taget om mig, vilket är sisadär jätteskoj när Bella vaknar och vill ha mat. Det blir till att Lars far försöka lura henne med napp en stund tills jag har lyckats somna om Alexander och ta mig loss fran hans dödsgrepp. Sa, logiskt nog, sa är det inte mycket sömn som jag och Lars far pa nätterna, men det hade man ju inte räknat med annat ända.

Just nu är Lars iväg och fixar lite pa jobbet, sen kommer han hem, och da ska vi äta lunch, sen efter Alex tuppis ska vi aka iväg och handla en sulky till Alex och en stabräda till barnvagnen, och efter det blir det en promenad och testar den nya sulkyn. Om vi hittar nan vi tycker om vill säga!

Annars är allt bara bra, än sa länge iallafall, haha!


"Alltsa, om jag petar här, händer det nat da?"

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin