Bamsetrött

Idag känns det att det har varit en annorlunda dag, bade jag och Alex är jättetrötta. Vi är ju vana vid att springa i pyjamas halva morgonen, att da infinna oss pa ett sjukhus kl 10 imorse har verkligen sabbat varan rhytm.
Men det gick väl bra pa sjukhuset antar jag. Allt var helt enkelt perfekt. Började med CTG och Bella bebis var helt perfekt, sen efter det UL, kollade bade mängden fostervatten, navelsträngen (för näring antar jag?) och en titt pa Belal bebis. Allt var än en gang PERFEKT. Jag menar, kunde det inte ha varit nat liiiiiitet som gjorde sa att de vill ha ut henne IDAG? (Nu later jag lagom otacksam eller hur, haha). Sen sa gjorde de retningen av hinnorna, vi behöver ju inte ga in pa detaljer, det är väl ganska sa uppenbart hur det gick till? Det gjorde inte alls ont eller sa dock, sa till och med till lite extra att ge mig smärta för tusan! Pa torsdag morgon ska vi tillbaka igen för samma procedur antar jag. Naja, savida Bella inte har kommit ut innan dess (hoppas!). Doktorn sa ocksa att de besvären som jag har haft de senaste dagarna ska jag se som nagot mycket bra, att det kommer att ge en lättare förlossning. Just nu är jag lite i tankarna att jag skiter i hur lätt eller "svart" det blir, bara det sätter igang snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin