Playdate

Idag har jag, Alex och Isabella haft besök här hemma nästan hela dagen, och vi har haft jättekul. Alex har fatt träffa en liten 7 1/2 manaders pojke, som han nästan genast lekte storebror till, och gav dricka och stoppade in napp och hade sig. Naja, för att vara helt ärlig sa tog han ut nappen först, och SEN stoppade in den. Vi blev bjudna pa mega smarrig kladdekaka, lyx för mig eftersom Lars inte tycker om det, och därför bakar jag aldrig det.
Helt enkelt har vi haft en riktigt trevlig dag! Lars blev ocksa jättenyfiken när han kom hem, och sa att han (hint hint när jag vet att Maarit läser, hihi) hade gärna akt dit pa middag nan gang (hint hint, haha).

Nu är jag jättetrött och känner att jag ska nanna kudde snart. Lars aker till Spanien tidigt imorgon bitti (flyget gar kl 7) sa jag behöver all energi jag kan fa att ta hand om mina tva andra vilddjur här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin